Blääää igen

Jag som var så pepp idag och satte igång att klippa gräset och började städa och sen kom bara en sån där jobbigt deprimerande känsla och sköljde över mig.. usch! Man vill bara lägga sig ner och böla. MEN ska försöka tänka på annat.. Väntar på samtal från syster och det gör mig glad iaf :)

Sen ska jag väl fortsätta stöka på här hemma så jag blir klar någon gång. Vill ju prova ha lite semester också och göra saker som är roligt innan jag börjar på "sommarschemat" nästa vecka.

Ringde Trygg hansa precis för en morgon då jag vaknade låg Chippen och åt på mina glasögon. Jag tog dom ifrån honom och skällde lite, såg att han gnagit sönder plasen man har bakom öronen men inget mer och somnade om igen.
Dagen efter skulle jag ha dom och då upptäckte jag att det blivit små gropar i glaset också så jag ser inte så bra i dom :S Nämnde det för mamma häromdagen och då sa hon att det kanske går på hemförsäkringen, då Kim var liten hade hon tydligen gjort sönder mammas på någe vis och då fick mamma nya. Så jag ringde och talade om som det var och svaret blev "Ja tyvärr så går det inte att få ut någonting för skador som husdjur orsakat, men som lite tröst kan då få 18% rabatt hos Synoptik" Tänk om jag hade vetat de då hade jag ju sagt någe annat :S Åh! Tur att jag använder glasögonen så sällan så det inte är nån brådis. Tänkte kika runt lite på nätet och jämföra om det blir billigast på synoptik eller på nätet. Glasögon är ju inte direkt billigt!

Nu tänker jag på Marielle då de strulade som tusan för henne då hon skulle köpa glasögon.. Hur länge fick du vänta egentligen!?


Ring då systeryster, RIIING! :)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Suck.. jag fick väl vänta i 8 veckor kanske? sjukt länge var det ialf!

2009-06-17 @ 17:39:29
URL: http://mvaltersson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej Tina! Kolla den här sidan, nu vet ju inte jag vad glasögon kostar på synoptik, men härifrån beställde jag mina för bara 400 kronor, och fina är dem! :) http://www.favoptic.com/

2009-06-20 @ 18:11:44
URL: http://lavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0