Är det inte underbart!?

Fasen va skönt det är med sommar! Tänk att man kan bli på så bra humör och må bra av lite sommar!?

Jag älskar sommaren!

I lördags drack vi ju lite vin sen tog vi oss en sväng hand i hand bort åt stan och kikade på folk och lyssnade på musik,myspys. Att vakna på söndag morgon efter 3,5 timmars sömn var inte lika mysigt. Dessutom var jag bakis en stund på jobbet, hua va ont i magen jag hade. Börjar bli för gammal för sånt där ;)
Efter jobbet åt vi lite sen la vi oss på soffan för att vila lite på maten.. jag vila liiiiite ja, runt 18 vaknade vi och så va dom soltimmarna borta :P Men vi behövde det, Magnus var rätt sliten han också.

Idag har det varit kanonväder igen MEN jag har haft tvättstugan 15-19 så hann inte vara ute i solen så mycket men men, det kommer väl fler dagar får vi hoppas! Åh det är så skönt, känns som att man är utomlands ju!

Till middag idag blev det pastasallad med kassler, mumma! Jag är verkligen inte sugen på varm mat då det är så här varmt och jag är nog inte ensam om det. Har iaf förvarnat Magnus om att det kommer bli en del pasta sallad framöver ;)

Igårkväll då vi la oss var det olidligt varmt, vi hade en blöt handuk att badda oss med och hade inte nå täcke på på hela natten. Nu när jag har tvättat idag så har jag tvättat undan täckena så vi ska bara sova i påslakanen, det blir nog mycket bättre. Minns jag hade så då jag var liten på somrarna :)

Åh fan vad jag saknar alla! Alla mina vänner och min familj! Tur att Svärmor kommer till helgen och mamma och Mysan veckan efter det. Hoppas på att Pappa och Milla kommer hit en sväng med och lika så syster med familj. Hoppas självklart att någon/några av mina vänner vill komma hit och hälsa på med ! Alla är välkomna! Bara att hojta till om ni har vägarna förbi.
Berättade jag förresten att jag träffade Lottis häromdagen!? Hon, Sammy och hennes familj hade vart på Leksand sommarland och åkte hit till Borlänge för att säga hej då de var påväg hem :D Trevligt, trevligt! Sammy har blivit så stor också och pratar massor. Var lite blyg i början men sen så släppte det ;)

Ne nu ska vi rasta lite vilddjur sen fika, sen sängen.

Natti

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ja, det skall bli jättekul att få se er! Saknar er!

2009-06-30 @ 00:19:15
Postat av: Magnus

Sötplutt! Älskar dig min Tina! Kyssar

2009-06-30 @ 19:45:53
Postat av: Anonym

tack tina! kram på dig

2009-07-03 @ 16:53:12
Postat av: Pappsen

Hej vännen, Klart att vi kommer en sväng, dock blir det lite senare då vi blev kvar i Jämtland längre än vi tänkt... sååå jäkla svårt att slita sig och längtar som fan tebax... men i rättvisans namn så vänder vi kosan mot Halland, men lovar att vi kommer upp nån helg framöver... hör av oss innan så vi inte krockar med "någon" :o)



Kram på er och jag älskar dig tösen min :)

2009-07-05 @ 18:45:24
Postat av: Ullis

Heej! LCHF är förkortning för LOW CARB HIGH FAT. JAg äter typ alltså bara proteiner och feta såser. Typ... kyckling och beanaisesås :P funkar och det är den godaste dieten som finns :) Benny åkte till afghanistan igår, han är där med jobbet, dem ska laga bandvagnar å sånt... kommer hem om ca 2 mån!!

Annars är det bara fint här, hur är det själv? Jobbar du i sommar? Kram

2009-07-08 @ 13:30:08
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Daniel

Dags för en uppdatering snart, Tina =).

Snart kommer vi förbi också, skoj!

2009-07-10 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0