1 Juni

Trött? Ja det är bara förnamnet..

Jag och vovvarna har legat och slappat sen Magnus åkte på jobbet.. alltså ca 2 timmar :P Men är fortfarande så himla trött. Antagligen av helgens tidiga mornar.. Däckade på soffan direkt igår då jag kom hem från jobbet vid 15 och vid 16 väckte Magnus mig och tyckte att det var bäst jag inte sov så länge så jag kunde somna igårkväll. Inga problem, somnade som vanligt i kvart in i filmen vi skulle se :P Magnus därimot låg vaken två timmar och gick tillslut ner och la sig på soffan och kikade tv, då somnade han, så han är trött han med idag så ikväll är det läggdax bums efter bompa! Hehe ne men tidigt iaf.

Ne ska prova göra någon nytta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0