Uttråkad

Jahopp.. jag är uttråkad, vet inte vad man ska hitta på såhär innan jag börjar jobba.. nästan för kort tid för att hitta på nått och för lång tid för att bara sitta och vänta eller sitta här och göra ingenting.. *suck*

Vi var iväg förut men inte så många hemma så Magnus ska iväg igen sen då jag jobbar..

Lillan ligger här i knät mellan mig och datorn, så himla söt. Bagheera hoppade precis upp här bredvid och trodde han skulle få ligga men ne de va ju upptaget :)

Börjar få full hårddisk nu med.. drygt! Måste rensa och jag vill ha en extern hårddisk men kommer inte ha råd med det på ett tag så får väl sätta mig och bränna lite bilder.. Antar det är dom som tar massa plats.

Jag är sugen på något gott, en påse lösviktsgodis hade inte suttit fel men blir inge sånt idag inte, får väl ta en apelsin ist.



Kommentarer
Postat av: Magnus

Åh... vore hemskt gott och mysigt med lösviktsgodis och film ikväll ;) Kyssar

2009-01-22 @ 15:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0