Jag vill ha värme!

Vart inge simma idag, vi åkte och jobbade istället.. Men imorgon blir det :)
Efter vi jobbat idag åkte vi bort till Magnus faster en sväng, Magnus hjälpte henne med datorn men vi kunde inte stanna så länge då vi var tvungen att hinna med affären innan stängning. Men det var trevligt så länge det varade, tycker hon är så himla söt och trevlig :)

Imorgon efter vi simmat och ätit frukost ska vi iväg till Falun en snabbis och göra två ATG observationer. Lite pengar blir det ju iaf och ännu mer om man skulle råkas på och vinna :)

Jag vet många andra som jag, längtar till sommaren.. jag är mer än nöjd med vintern såhär! Nu vill jag bara ha sommar! Sommar, sol och värme! Kan glädja mig med att det blir vår tidigare här än i jämtland.


     
     
     
     
   
 

Plockade ihop lite av de jag hade från sommaren, har tyvärr inge mycke :( Har tvärr bara 5 bilder från resan till gbg vilket är väldigt tråkigt men ska höra med dom om jag inte kan få snika några :)

nu blir de film.

hejvejs


Kommentarer
Postat av: Magnus

söt du är älskling! Vi får ta mer kort älskling! Kyssar

2009-01-12 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0