Simma

Imorse var vi minsann iväg och simmade, var där strax efter 8. Trötta som as var vi men när vi kom ner i bassängen
 så vart iaf jag jättepigg. Vi nöjde oss ganska snabbt, efter ca 30 minuter, lagom de då man inte är van :P Nått jag inte trodde var att de skulle vara jobbigt, men det var det! Hua! De tycker jag då inte att de var i skolan men men de va ju nått år sen de, men riktigt skönt var det! Synd bara att relaxen inte öppnade förrens 10 bara. Ska iväg imorgon med, 6.30 har vi siktat in oss på, relaxen är öppen från då med men bara för damer dock :(

Åkte med älskling och jobba idag men hann inte med så mycket för han vart åksjuk :( Han glömde ta åksjuketabletterna och han blir åksjuk så fort de blir mörkt... tråkligt, tråkigt! Själv tycker jag det är mysigt att åka bil då det är mörkt :)

åh jag blir tokig på Sigge och Chippen, dom käkar ju kattsand! Har sån kattlåda med tak och lucka på men ändå sticker de in huvet och glufsar i sig av de goda :S Kan ju inte stänga dörren till toaletten för katterna måste ju kunna ta sig på toa så vet inte hur vi ska lösa det, är väl till att fortsätta nöta och "Fya" dom.

Ikväll badade jag Lillan, inte det roligaste hon vet! Hon blir riktigt liten, ynklig och hjälplös. Hon blir hälften så stor då hon är blöt och piper som det galnaste marsvinet man kan tänka sig :P då är hon inte alls samma kaxiga lilla Lillan som tror hon är 10 ggr större än vad hon är ;)

   
Dåliga bilder men Lillan Ynkipynk iaf :)


Liten men kaxig Lillan :)

Ne får nog bli sängen nu, är trött och vill verkligen få bra dygnsrymt och rutin nu, vilket den/det inte varit den bästa sista tiden. Men jag är ganska säker på att den blir nu, det måste bli så helt enkelt!

Natti

Kommentarer
Postat av: Älskling

Söt hon är vår lilla Lillan... men du är ännu sötare älskling! =) Ska vi knyta oss nu?... Älskar dig! Kyssar

2009-01-13 @ 23:03:08
Postat av: Martin

så jäkla söt med täcket!!

Hon ser cool och söt ut samtidigt! Vill klappa!!!

2009-01-14 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0