R.I.P. Lady <3

Ja som många redan vet har vi även mist Lady :( Förstår inte hur det kan ha gått såhär för oss.. att vi har sån himla otur! Först Dicken sen Bagheera och sen Lady i måndags.. Nu får det fanimej vara nog! Man börjar ju nästan bli van, vem står näst och hur länge är det kvar innan man själv råkar illa ut.. :S
Det är obeskrivligt hur det känns, att de ska hända hemskheter gång på gång.. Man hinner inte bygga upp något nytt efter det som hänt innan nästa hemskhet händer.. Att ständigt vara nere och aldrig ta sig upp igen.. Att bli nertryckt igen då man precis börjat klättra. Har nog aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv.. Hoppas verkligen att allt vänder nu och att allt bara blir ljusare!




Vi saknar er skruttar <3


För mindre än 1 månad sen hade vi 3 gokissar hemma, nu finna bara Nanna kvar och jag hoppas verkligen hon får bli gammal med oss precis som vi hoppats med både Baggis och Lady.




Sandra ringde igår och allt kändes genast bättre! Fan vad jag saknar henne! Hon får mig alltid på bra humör! Min Sandra är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas det går vägen med resten av era små vildar och Nanna...och att ni kommer igång med jobb och ekonomi...vet hur taskigt dte kan bli med pengar ...man blir ju inte fet varken på arbetslöshetskassan eller om man är långtidssjukskriven...men det är bara att ta nya tag och det tror jag ni är duktiga på båda två...kram på er..

2009-02-18 @ 22:57:51
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Emma

jag blir så ledsen när ja läser det som hänt baggis och lady...att ni ska ha den oturen och mista era älskade kära små barn :/ hoppas verkligen det blir bra nu och att ni inte mister några fler djur.

ta hand om er!



kramar

2009-02-19 @ 09:08:45
Postat av: Anonym

Fina bilder /Martin

2009-02-19 @ 14:38:17
Postat av: Jenny

Det är så hemskt när man måste avliva ett djur eller för den delen bli av med någon som man bryr sig om! Jag hoppas att hemskheterna är slut för eran del nu! :) kramar

2009-02-19 @ 20:36:21
URL: http://www.jennybloggar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0