Onsdag

Nu så ska jag snart iväg och jobba 11.30-21, jag ska gå, vilket jag borde göra varje dag men har alltid hållit på med saker till sista minut innan och då Magnus ändå varit hemma så har det blitt så att han skjutsat mig. Men idag är han och grabbarna i skogen så jag är ju så illa tvungen att gå och det gör jag ju gärna men ikväll blir jag hämtad :) Lika imorgon ska grannarna låna bilen så då får jag gå. Får nog kanske gå både till och från men det gör inge de. Jag ska börja gå dit iaf, kan ju vara skönt att få skjuts hem då man är trött och sliten efter en arbetsdag.



Alla fyra djuren låg och satt och kikade ut genom altandörren i morse :) Tyvärr en dålig bild eftersom den är tagen med mobben.

Ne nu ska jag prova lägga in lite musik på mobben så jag har att lyssna på på vägen. Glömde dock att ladda så jag kan lyssna hela vägen.. men men man kan inte tänka på allt alla gånger, dör den så dör den :p

Håll tummarna för mig nu, jag vill verkligen!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, men jag går med dig dit och möter dig i morgon älskling! =) Så då har du ju sällskap ändå ju! älskar dig! Kyssar

2009-02-25 @ 13:07:37
URL: http://magnuswikberg.bloggagratis.se
Postat av: Pappsen

Vad är det du verkligen vill lilla vän?



Kram & Kram

2009-02-25 @ 15:09:54
Postat av: josse

Jaha, va trevligt det låter, jag går i skolan först o främst men jobbar också på sibylla hehe, så vi är lite i samma branch:) haha Kram

2009-02-25 @ 19:58:43
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Farmor

Farmor undrar oxå precis som papsen eller hur nu fåår du avslöja innan vi spricker av nyfikenhet???

2009-02-25 @ 22:30:59
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Martin

nu är det dags att uppdatera tycker jag :)

2009-02-27 @ 23:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0