Duktig

Vi var uppe och kikade film inatt efter jag slutat jobba jag somnade dock då det var 45 minuter kvar och då var kl runt 02.30..
Klev upp och gick ut med vovvarna, gick först med Chippen och Lillan och sen Sigge och Lillan. Lillan fick följa med båda gångerna just för att hon inte gjort ifrån sig första gången men hon gjorde inte ifrån sig andra gången heller. Då vi kom in gick hon runt och snusade på mattan och det syntes på henne att de var på G så jag skyndade mig å tog ut henne på baksidan och var ute kanske 10 minuter men inget hände så jag gick in igen och vad gjorde hon då!? Jo hon la en liten kabel på mattan :P Jäkla tokhund, för fin för att göra ifrån sig ute :P

Sen gjorde vi oss iordning och for iväg på Maserhallen och kikade på gymmet som vi inte vart på innan. Jag vart himla besviken, det var stort och många maskiner men endast cyklar och en maskin (som jag inte förstod mig på) för konditionsträning. Jag var kanska säker på att det inte skulle finnas en sån jag använde mycket på Jocks, men ett löpband var vi ju nästa säkra på att det skulle finnas..

Imorgon ska vi iväg och simma igen och gå på relaxen :) Har vart dåliga på att ta oss iväg och träna sen jag började jobba men nu ska det bli ändring!

Idag var det älskling som stod för middagen, torsk som svärfar Jörgen fiskat upp och potatis :) Jag har lite svårt för fisk men det var gott för att vara fisk :)

Snart ska jag iväg och jobba 17-23 sen är jag ledig imorgon, skönt som tusan!! Då ska jag baka, både bröd och semlor, är ju självaste fettisdagen imorgon :) Tänkte inte på det då vi gick på affären tidigare idag och köpte ingredienser till semlorna :)

Ne nu ska jag göra mig iordning för jobbet.





Kommentarer
Postat av: Martin

ja det är vi nog..inget direkt man frågar om man är tillsammans :P Men ja det känns som vi är det iaf :)

2009-02-23 @ 16:44:20
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Magnus

Ja, det var skönt att träna lite ändå. Och i morrn blir det simma =) älskar dig! kyssar

2009-02-23 @ 19:56:19
URL: http://magnuswikberg.bloggagratis.se
Postat av: Linn

Hahaha.. hundar är för roliga =)

2009-02-24 @ 12:04:01
URL: http://mrsg.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack så mkt =)



Vad är det för raser du har förresten?

2009-02-24 @ 12:39:26
URL: http://mrsg.blogg.se/
Postat av: Martin

Ja det var när någon fråga för oss ;)

Idag kommer hon hit och ska sova, så nu har jag och anders gjort stor rent här..så som det alltid borde se ut igentligen :P

kram

2009-02-24 @ 12:52:23
URL: http://drymartin86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0