Lunch

Hoppade ur duschen för en stund sen efter en varsin tur på cykel (ca 20 minuter var) me grabbarna i finvädret och nu sitter jag här vid köksborde och laddar med en kopp fruksoppa innan jag ska ta tag i disk och annat här hemma. Tänkte först jag skulle värma på en burk vita bönor i tomatsås för vi har knappt nått ätbart hemma men då hittade jag fruktsoppan istället :) Fick bli min lunch idag och frukosten bestod av havregrynsgröt med lingonsylt och till middag blir de nån köttbit (som vi fick med oss från svärföräldrarna som jag inte riktigt vet vad det är men älg är det iaf :P ) potatis, skysås och sallad.



Kommentarer
Postat av: Erika

tack så mycket! nej bilden har jag tagit från nätet,, men gå in på tasteline.com eller arla. se så finns det massor av läckra soppor!!!!!



2009-04-02 @ 17:46:06
URL: http://myerikalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0