kirbur

Fy magen var knas hela dan och kvällen igår, typ uppblåst, efter att jag ätit soppas så fort :S Usch ska aldrig göra om det! Idag är det iaf bra, gjorde sockerkaka utan ägg och mjölk för en stund sen, har ju så lite hemma och inga pengar. Inte så bra för magen men iaf gott.

Imorse efter Magnus åkt till jobbet ställde jag mig i lillskrubben och började gå igenom lite lådor, hittade bla min gamla dagbok från då jag var 13, 14 år. Ojoj, satt och skrattade en del då jag läste.. hur man va och hur My va :P Hade skrivit om då vi vart hos pappa då han bodde i Sveg, då vi åkte buss hem så satt det en kille på sätet brevid oss (som vi antagligen tyckte var söt och satt väl och kikade och fnittrade en del kan jag tänka mig) som hade en dricka som han drack och sen satt i "nätet" som sitter på varje stol framför sig och My hade viskat att hon skulle ta den om han glömde den. Han glömde den och My vart så nöjd så över att få dricka ur samma flaska som en söt kille :P haha usch och fy!!! Måste tillägga att jag INTE drack!! Måste ringa My och berätta sen :P haha

Magnus kom hem på snabblunch förut, blir alltid så glatt överraskad då han kom hem en sväng, man vet ju aldrig ifall han har tid eller inte men som sagt jag blir alltid lika glad! :) Igår gick det jätte bra för honom på jobbet, så glad och stolt över honom! Hoppas det går lika bra idag och att han kommer hem lite tidigare :)

Idag ska vi äta lyxmat, köttfärsås och spagetti :) Var riktigt länge sen vi åt det och det åt vi minst 1 gång i veckan förut men nu har vi inte haft råd men ikväll blir de :)

Ska bli spännande att se om det går runt med pengar denna månad, hoppas verkligen det! Om inte annat närmar vi oss.

Åh vad jag längtar upp till Jämtland, vill upp och hälsa på alla! Saknar mina vänner och familj fruktansvärt mycket! Men det får vänta, hoppas vi har råd att åka upp i början på Juni iaf.

Vi kommer inte heller ha någon semester i sommar, kommer väl bli nån vecka då och då om ens det. Kommer nog bara bli att vi åker upp en sväng då och då, torsdag-söndag eller nått. Kommer även att jobba på min födelsedag, har alltid varit ledig men vad gör man.. De som vill får gärna komma och hälsa på oss också! :)




Kommentarer
Postat av: drettan

Har Magnus lagt ner bloggandet??



Vi ska försöka ta oss ner och hälsa på under maj!



Kram Andrea

2009-04-23 @ 08:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0