ToDo

Igår satt jag nog den största delen av dan och kikade pysslen och forum på internet, man fastnar så lätt och jag är så himla pysselsugen! Åh vad jag vill pyssla! MEN det finns ju så mycket annat som jag måste prioritera och som måste göras här hemma.. men jag känner att jag har himla svårt att ta mig för och göra såna tråkiga saker som att städa men det är ju så skönt och man mår så mycket bättre då det är gjort. Så idag ska jag ta mig själv i kragen och göra ett ryck, ändå tråkväder idag.

Jag satt ju inte vid datorn hela dagen igår, tvättade och cyklade ner på stan och på jobbet en sväng och... !? Ja gjorde jag nå mer vettigt!? Diskade, lagade mat och rastade hundarna såklart men inge mer tror jag.. hua.. ne så idag har jag faktiskt gjort en Todo lista :D Dom som jobbar på donken känner igen vad det är och även BKare, säker många andra med. En "Att göra lista" . Har länge funderat på att börja göra såna listor eftersom jag har svårt att få tummen ur och för att jag ofta glömmer vad det var som jag var tänkt att göra. Kommer ofta på det då det är för sent att på börja nått eller då jag lagt mig - "Ja just ja det var det ja..*suck* "

Har även markerat det som är viktigast, det som måste prioriteras, min lista är lång idag och den kommer säkeligen fyllas på. Kanske det låter som världens töntgrej men jag tror inte det finns nått annat sätt för mig än detta som funkar då orken och motivationen inte finns. Kommer nog kännas ganska skönt att bocka av och se under dagen vad man faktiskt har gjort :D

Ne nu ska jag sätta på lite bra musik och sätta igång :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du är så duktig älskling! Du sitter där o grejar nu :) Sconesen blev goda också... Älskar dig skruttan!

2009-04-29 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0