Nybakt

Sitter här och mummsar på en nybakt vetebulle :) mmm! Har dock inge smör eller pålägg hemma men de ska vi handla imorgon.

Idag ska jag jobba 16-23.30, gjorde det igår med och gick både dit och hem men idag tar jag cykel så de slipper bli så sent.
Ska jobba 11.30-16 både lördag och söndag vilket är de bästa passet på helgerna. Man går in och kör sitt race utan rast och sen få gå hem och ha hela kvällen framför sig! Så den här helgen är nästan som en ledig helg för mig. Magnus ska också jobba men tror han bara jobbar imorgon.

Ne ska ta en svängom med moppen så fort jag fått ur sista plåten med bröd ur ugnen. Sen blir det väl ut me cykel å hundar en sväng och sen blir de jobb.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ullis

När ska du skicka vetebullar till mig då :P Hoppas allt är bra, går det bra på bk?? Har käkat där idag, dem öppnade i Övik i onsdags :)

2009-04-03 @ 21:17:01
URL: http://ull.blogg.se/category/halsband.html
Postat av: Farmor

Duktig du är som bakar...hoppas du har lika fint väder som vi stockholmare har när du skall ut med hundarna...krrrrram

2009-04-04 @ 09:03:59
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Magnus

Jag fick dock va ledig i helgen! Vilket va tokskönt! Har ju hunnit fixa lite här hemma och så där. Och myst massa med älskling också såklart =) Kyssar

2009-04-05 @ 14:04:15
Postat av: Ullis

Jo det var gott, påminner ganska mkt om donken!! Jaså i östersund också... då lär ju donken gå i konkurs där. Iaf en av restaurangerna!! Annars är allt bra! Livet rullar på... Benny hälsar!

2009-04-05 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0