Full rulle

Ja de vart ju inte så mycket skrivet från min sida idag men har haft fullt upp och ändå känns de som jag inte gjort nå vettigt.

Jag och Sigge kom precis hem, vi har vart ute och cyklat sen två. Vi har ju inte cyklat hela tiden, var och hälsade på Magnus som står på marknaden idag. Sen var jag in på AMS och BK en sväng. Sigge va helt slut då vi kom till BK och dricka vatten ur en såndär konstig svart plastskål (BK salladsskål) ville man minsann inte så jag fick skopa upp i handen så han fick i sig lite iaf. Det gick finfiiint de :)

 Vi gjorde inte många knop på hemvägen, cyklade nog i gångfart för Sigge var så trött. Väl hemma deckade han på hallgolvet men då han insåg att det var matdax kom han på benen igen. Dubbla portioner fick man sen en slurk vatten och nu sover han så gott så :)

Ja det är väl i princip det jag gjort idag, möte på AMS kl 10, cyklat massa, vart in på AMS igen och sen lämnat in papper på BK. Ja och nu sitter jag här och väntar på att Magnus ska komma hem så vi kan äta, jag är vrålhungrig! Måste ta fram moppen också, har blivit någon olycka här och var medans jag och Sigge vart ute.

Ja som sagt... moppen var det ja.. *suck*

Kommentarer
Postat av: Magnus

Längtar till du kommer hem älskling! Kyssar

2009-04-19 @ 15:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0