Tisdag

vill börja me å säga att de e jättekul att Annika & Angelica hittat min blogg :) vet ju inte alls vilka som läser min blogg mer än några få..

skulle vara jätte kul ni som läser bara kunde skriva en liten kommentar så jag vet vilka som läser!? :) även er jag vet om :) tar ju bara nån sekund :P

sitter här me en snarkande Baggis i knät, han ska promt knöla ner sig mellan mig och datorn :P är lite ostabilt då dartorn gungar på knäna men de går :P

ska snart iväg å jobba första passet på donken på länge.. de ska gå bra, jag kan ju dedär :P jobbar 9-18, jättejobbigt att jag ska jobba såna här tider igen.. rätt bra pass idag men imorrn jobbar jag 14-18 och torsdag 15.15-20, såna korta sena pass hatar jag.. må anstränga min lite mer på letajobbfronten tror jag.. har varit så skönt de här veckorna på TA att jobba fast tider och komma hem, laga middag, promenad, mysa.. men men.. tycker om då de e lite rutin ..

vart nästa klar i hackås igår, hade nog vare klar om vi hade haft nå lådor att packa i men ja.. vi ska dit på söndag å fixa de sista. Magnus ska ringa om besiktning denna vecka så hoppas nån vill flytta in på en gång.. ine så kul att betala för nått man inte använder precis..

ne göra mig iordning kanske, tänkte var där lite tidigare så jag har en chans att komma in i de lite :P

ha en bra tisdag! - Jag längtar redan till helg!


Har aldrig känt för någon som jag känner för dig Magnus, du är verkligen en dröm <3




Kommentarer
Postat av: Ullis

:)

Färresten, kycklinggrytan såg hur god ut som helst. Vad har du i?

2008-09-16 @ 15:11:24
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Emma

inte kul när man inte har nå pengar:/ men då e de tur ni har lite hemma då så ni kan äta de tills ni får pengar så ni inte svälter ihjäl ni 6 =)

2008-09-17 @ 13:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0