Tisdag

I söndags ringde dom å fråga om jag inte kunde jobba på TA måndag och tisdag... tog på mig de, lite extra pengar.. skulle ju egentligen vart i hackås å städad å haft mig men de får bli imorrn och på torsdag då ist :) ser faktiskt fram emot de konstigt nog, antar att de är för man vill bli klar nångång så alla Magnus saker är här :)

nästa vecka är min första vecka på donken på jätte länge.. ja sist jag jobbade var nog i slutet på juni.. så de e ju minst 2 månader sen.. känner mig inte jättepepp men kul att träffa alla jobbarkompisar igen.. är ju säkert mkt nya och några har väl slutat. se om allt är som vanligt eller om de e mkt nytt.. hade det inte varit för arbetstiderna, lönen och för att man inte är så självgående så hade det känts bättre att börja jobba igen.. men som sagt, letar ju nytt jobb.. har inte skrivit nån mer ansökan men blir väl..

ne nu ska jag snart iväg å jobba, tänkte jag skulle hinna fixa nå mer innan jag går..


Älskar min Magnus mest av allt <3


ha en bra dag



Kommentarer
Postat av: Magnus

Älskar dig gumman min! kyssar och mys

2008-09-09 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0