Fredag

veckan har gått så fort men ändå har man längtat till helg! men den här veckan har jag ju vart ledig från i onsdags plus att jag varit i hackås och städat så man kunnat pussa på Älskling på hans 3 raster, så himla mysigt!
var iväg på tippen i onsdags me massa skräp, vattensäng, bord, byrå, soffa å nån stol. trodde faktiskt inte allt skulle gå på men de gjorde de, har fått plats lite mer å..
inte så mkt kvar att göra nu, mest bara småsaker som ska packas ner osså städningen... har ju bara 3 banankartonger som vi släpar framochtillbaka som vi måste packa ur då vi kommit hem.. har försökt få tag i fler men icke.. sen har vi en del vi ska köra iväg på loppis oxå..

ja så idag skan jag passa Jonna & Meja en sväng då systrar är på möte :)

igår va vi och åt middag hos mamma, fläskfile, skånsk potaits och sallad, mumma de :) hon bjöd även på vin som hon köpt i spanien, gott va de men Magnus fick nöja sig med apelsinjuice, han som skulle köra ;) kikade även en sväng på lite kort sen jag va liten, myspys :)

jobbade ju på TA i måndags och tisdags.. salladsdisken har ju gått sönder lite nu och då och de har beställt en ny.. i tisdags gick även ugnen sönder å de löste kockarna såhär..



de här gurkorna kom på morgonen me varorna me ;)



haha

ne ska ta å hoppa i duschen jag sen prova tvätta nån maskin å plocka lite här hemma.

Älskar min Magnus <3


Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja... det var mysigt att ha dig vid mig när jag hade rast älskling! Va mysigt att åka till din mamma också älskling... i bilen med =) ... Gurkorna var jätte skojiga... du skickade ju den bilden till mig =)... Älskar dig massa massa! kyssar & mys

2008-09-12 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0