Torsdag

igår va jag ledig, tog sovmorgon till 8.30. Sen satte jag igång å tvätta och städa. Tog hela dan, kl 15 satte jag mig å ringde jobba, ringde på 21 st, va inte alla som svarade, inte alla som behövde någon men lät som en det va intresserade så ska gå in personligen då vi kommit dit och presentera mig och lämna CV :) skickade även en ansöka till ett cafe som behövde 1 på heltid här om dagen.

idag jobbar jag 10-19, ska sätta mig och ringa då jag har rast och även om jag hinner ringa nått nu.

måste även ringa adressändring då de vart fel telefonnr i papprena :S osså måste jag ringa pelle & helen, dom hade en diskmaskin över som vi skulle få om jag förstått de hela rätt.

Måndag den 3e november går flyttlasset till Borlänge, dom som bor där nu ville inte flytta ut förren den 1a och det är ju på lördagen så vi får nyckeln på måndagen. Hon som ska bo här fick bara flytthjälp den 1a så hon ska få he in sitt här då fast vi inte är ute men hon kommer inte bo här förrens vi är ute :)

ne nu ska jag göra mig iordning sen måste jag ut me Dicken å sen ringa lite om jag hinner.. måste hinna på affären innan jag börjar oxå..

ha en bra dag!

Älskar min Magnus <3

Kommentarer
Postat av: Ullis

du är utmanad! läs mer i min blogg!

2008-10-28 @ 19:08:54
URL: http://ull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0