Snö


Ja då har första snön kommit till Östersund då, mysigt men satans kallt! Bilden är togs för en stund sen då vi var på kvällspromenad med Dicken.


var på stan från då jag slutade kl 14 till 16.30 ca,, gick på stan med Lottis & Sammy osså Mamma och Mysan. Så kul att träffa min gumma! å Sammy har vuxit så mkt, både på längden och talet :)

är så himla less.. lägenheten ser ut som ett bombnedslag, som ett lager.. men snart så.. måndag morgon far vi, har hyrt en bil på 17m3 så hoppas det räcker till!

Jobbade mitt sista pass på donken idag, skönt som satan! så nu är man Arbetssökande/Arbetslös för första gången :P men tror inte de ska vara nå problem att få jobb. Vi har ju ringt runt massa men de vill ju man ska komma dit personligen, presentera sig och ha med CV. de kommer kännas lite lättare att söka jobb på plats, å speciellt nu då jag faktiskt inte vet hur det ser ut i Borlänge och va de finns för arbeten. Dom söker ju folk till Donken dit men det kommer bli min sista utväg, sjukt less nu! var verkligen mitt värsta pass nu sista dan.. hua, nyss varit löning osså lov på de. inte en lugn stund mellan 10.30  och 14.

usch, är sjukt trött! Kikade rosabandet galan igår men somnade 10 minuter innan de slutade, vaknade 00 och kunde inte somna om förrens 04, sen upp 05..

ne nu ska jag kramas med min Magnus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0