onsdag

ja nu är de bara 16 dagar kvar till vi flyttar.. 13 kartonger är packade och en sopsäck fylld och bokhyllan är nermonterad.

är min sista vecka på TA nu, kommer väl få jobba om nån är sjuk men inget schemalagt. har även fått några tider på donken nästa vecka, mån, tis & fre och tis & ons veckan efter de.

har ringt en massa samtal om flytt av comhem, el m.m. men fortfarande massa som ska ringas. Magnus ringde och bokade tid för kastrering av Bagheera tll den 30, ska ringa dit i dag och höra om vi kan ta me dom andra två och få dom chippade och vaccinerade på samma gång.

efter jobbet idag ska jag fortsätta ringa massa. måste ringa lite mer jobb oxå. Ska väl ringa donken i borlänge nått men vill helst inte jobba där men tar ju självklart allt och de jag får.

jobbade mitt sista pass på DW i lördags, sjukt mkt att göra men de va kul. slutade 20.30 om jag inte minns fel. alltid skönt att sluta lite tidigare än va man tänkt sig där :) fick ett intyg oxå, tack tack :) ringde min gamla donkenchef jessica oxå och bad om intyg, har ju jobbat med henne i ca 2 år. Mia har jag oxå bett om..

på fredag ska vi ev. åka till Rätan me  köksbordet och stolarna som vi lånat eftersom vi fått Magnus syrras. åker direkt efter jobbet och blir där några timmar. Kim ska ev. klippa mig.. funderar på att färga/tona håret mörkare men vet inte om jag törs.. annars får de bli som de brukar, me lite ljusare slingor... vill prova mörkare.. men vet ju inte om jag passar i de.. vad tror ni? skulle de passa?

Mamma va här igår, bjöd henne på chili con carne, mumma :) sen så såg vi på en film från då Kim & jag va liten, jag var 2 år och Kim 6 år :) Tänk att man varit så liten :) Magnus ska iaf få hjälpa mig å spela in så jag har en egen film.

lite bilder från helgen...















Älskar min Magnus <3

ne nu blir de jobbet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0