det börjar dra ihop sig...

ja om 3 dagar vid den här tiden är vi i Borlänge.. känns så himla overkligt men riktigt spännande :)

va till hackås en sväng idag, blev bjuden på middag och så släppte vi lös Dicken i skogen lite :)  blir så glad då jag ser hur glad han blir, få springa fritt som han vill :) han va borta en stund så jag vart nästan orolig men han kom springande till oss och var hur nöjd som helst :) sen då vi kom hem fortsatte vi med packandet så nu har vi inga fler kartonger så imorrn ska vi till Magnus syster å låna några :P

igår va vi till veterinären med kissarna. Alla tre fick sprutor och tatuering i örat och Bagheera blev av med en del av sitt fortplantningsorgan. 1569:- gick de på, inte så farligt tycker jag. Baggis mådde inte speciellt bra under dagen, spydde och sov mest. Lady sov och Nanna var nästa lika pigg som vanligt :)

ne ska krypa ner nu så jag orkar me morgondagen som till mesta del kommer ängnas (stavning?) åt mer packande och städning..

Natti

Varje dag måste jag nypa mig själv för att fatta att du är min, att jag inte drömmer.

Du är underbar
Magnus <3



Kommentarer
Postat av: Magnus

Söt du är älsklingen min! =) By the way så stavas det "ägnas" ;) Älskar dig! Kyssar

2008-11-01 @ 21:21:16
Postat av: pappsen

Vafaaan men vaddårå, jag är ju fan oxå underbar loxåm... men inte fan är det nån som nyper varken mej eller sig själv för det va... Blev ju typ avis fan... men vaddå va =o)



du är så söt dotrami... hoppas allt går som det ska med flytten sedan... kommer nog att kännas en aning konstigt och avigt till en början, men det lägger sig då ni fått ordning :)



Puss å kram från gammfan :)

2008-11-03 @ 02:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0