blä

usch mår så illa nu.. å yr är jag.. måste vara för att jag tagit två värktabletter idag mot ryggen.. är så känslig mot medicin, inte första gången direkt.. men har så ont i ryggen sen 2 månader tillbaka, kan knappt vända mig i sängen ibland.. trodde de skulle gå över med tiden men måste väl uppsöka läkare snart..

hade precis börjat stöka på här hemma med småkraffs men va tvungen att lägga mig på soffan en stund nu..

annars har det inte hänt så mkt.. Magnus faster va här på fika igår hon va här i nästan 2 timmar, så himla go och trevlig hon :)

sen glömde vi bort å äta middag igår så när vi kom på de va de så sent så jag gjorde iordning gurka, morötter och dipp ist. sen fick vi ju en aladdinask av faster Gunilla som vi smaskade i oss.

resade kameran igår oxå och sorterade dom på datorn, alltid skönt de..

ne ska prova vila lite å se om illamåendet och yrskallen vill försvinna...

Kommentarer
Postat av: Magnus

stackars älsklingen min! kyssar

2008-11-26 @ 17:30:13
Postat av: ullis

Gå till en naprapat, dem gör mycket mer än en läkare, kostar dock lite, men jag lovar, det är värt pengarna. Jag var dit i slutet av sep, har inte kännt nånting sedan dess...

2008-11-27 @ 10:59:55
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Tina

okej kanske ska prova det då.. :)

2008-11-30 @ 11:50:59
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0