kattungar

ne inga kattunga här inte.. jag som gått å hoppats på att Lady ska ha varit dräktigt efter att Baggis hållit på innan kastreringen.. inte ens en månad har gått och nu ligger Lady och åmar sig för Baggis :P haha upptäckte de bara för en stund sen när jag började med maten, då låg hon på köksbordet och putade med rumpen och lät :P
ne Lady får nöja sig med oralsex, att Baggis slickar henne HAHA frustrerade ;) Baggis har redan tröttnat på henne och hon svansar efter honom. hon har ju bara löpt en gång innan och då vart hon ju med kattungar, det är alltså 10 månader sen. Skönt, då behöver man ju inte ge henne p-piller om hon fortsätter löpa så sällan men skulle ju va kul med en kull då och då ju :) lär ju inte bli nu iaf eftersom Baggis inte är kapabel till att befrukta henne och hon har precis börjat få vara ute och tror inte hon vågar sig på nån annan katt än då hon är så himla skygg :P

men lite otur då jag velat att hon skulle ha blivit med kattungar igen eftersom dom dog dom hon fick. osså nu inte ens en månad efter kastreringen löper hon :P

ajja :P

somnade ca 30 min på soffan förut och de gjorde susen, mår lite lite illa men det kan ju bero på att jag är hungrig me, det återstår att se.

det ligger ugnsfalu i ugnen nu, ska bli mumma :) va hur länge sen som helst som jag åt de och har faktiskt aldrig lagat de själv. finns så mycke "vanlig" mat som jag aldrig har lagat, lite skämmigt då man gått HR och dessutom jobbat som kock på deltid i 2 år, men men.. jag provar på så mycket jag kan komma på men inte så himla lätt de heller att komma på vanligt husmanskost konstigt nog, man kör på sina gamla vanliga rätter. älskar dock att prova på och exprimentera :)

ne nu ska jag kika hur det går för korven i ugnen och roa mig åt Lady ;)



Kommentarer
Postat av: Magnus

Ska bli gott me ugnsfalu =) kyssar

2008-11-26 @ 17:34:39
Postat av: Johanna

Heej!! Bra bra här! Själv då?? min msn e : janna[email protected]

Kramkram

2008-11-26 @ 19:28:15
URL: http://mizzzme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0