Idag

idag är det precis 1 månad till julafton men det är oxå våran dag idag.

Vi har varit tillsammans i 6 månader idag :) och imorrn är det 7 månader sen vi träffades första gången, myspys! tiden går så fort, för fort ibland :P

idag är det ju även måndag vilket betyder att det är dags att återigen ta nya tag för å söka jobb! det som är lite jobbigt under helgerna att det inte händer ett piss på den fronten..

hade ställt kl på 8 i morse och jag gick ner och skulle gå på toaletten, plums sa de så låg Nanna i toan stackarn så de va bara att stoppa henne i duschen :p inte för jag hann göra nått men snuskigt ändå :S
så de vart hennes första dusch och de gick jätte bra.. började spola lite först och satte henne i badkaret och ökade lite då och då och klappade henne samtidigt. sen gick de jättebra, hon ville inte vara i badkaret men hon var iaf inte rädd :) det är bra för de är inte kul att duscha rädda katter, som Lady tex, men hon är rädd för allt :P

igår hade det ju kommit jätte mycket snö som de lät både uppöver och neröver men inget hos oss, det kommer idag ist, det snöar och blåser för fullt här nu :)

ska prova få in nå bilder senare idag eller ikväll.

åh nu precis ringer nån om jobb till älskling, spännande, spännande ;) imorrn kl 10 hör jag! wii :)

nu vart jag nyfiken, måste höra efter va de handlar om för jobb :D

ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: ullis

he he, okej, å är jag inte ensammen!! Jo det är bara bra här, själv då? Trivs ni i borlänge?

2008-11-24 @ 18:18:06
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Magnus

Ja, även om vi inte gjorde något speciellt på vår dag så var det ändå jätte mysigt älskling! Det är alltid så mysigt med dig Tina och jag älskar dig av hela mitt hjärta! Kyssar

2008-11-25 @ 13:02:07
Postat av: annika v

grattis till halv året=) saknar dig! måst få komma och hälsa på någon gång:) ta hand om dig!!!

2008-11-29 @ 14:20:37
Postat av: Tina

tacktack!

ja Annika du får jätte jätte gärna komma hit och hälsa på! skulle vara så kul! har inte du nån blogg?

pusskram

2008-11-30 @ 11:52:50
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: annika v

där är min blogg:) ja jag vill komm och hälsa på! min kille har kompisar där i samma stad och vi har funderat på att åka ner någon gång och hälsa på lite folk, och dig nu när du flyttat dit:P puss kram!

2008-11-30 @ 20:03:00
URL: http://anniesangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0