Bagheera

ja Bagheera har ännu en gång fått varit till farbror doktorn och han är som alltid lika duktig och snäll, allas gogris ;)
under helgen har han kissat blod så de första jag gjorde i morse var att ringa och boka tid. 11.30 va vi där och vererinären kände och klämde så Baggis vart kissenödig och kissade på britsen. Han har drabbas av urinsten, man kan se kristaller i det blodblandade kisset. som tur är hade det inte gått så långt att det var stopp men inte långt ifrån.. så nu går han på antibiotika, förebyggande diet och kosttillskott.. hela kalaset gick på ca 1500:- precis vad vi behöver nu.. inte..

har tvättat för fösta gången här med.. värsta maskinerna och inge tvättmedel behöver man köpa själv heller.. maskinerna väger tvätten och doserar själv.. :) ett program tar ca 30 min och torkning på 1 timma, asbra ;)

va förbi lägenheten ikväll för å se vad som hänt idag.. såg inte stor skillnad men de har börjat spackla iaf, de kommer bli superfint när det är klart, längtar tills vi får flytta in!

Kim ringde idag och frågade om vi ville ha Jonna från idag tills vi åker upp igen. hade varit jättemysigt men de får bli en annan gång då vi flyttat till VÅR lägenhet och då vi fått lite ordning.. ja svårt att beskriva men det är bara det nödvändiskaste vi har uppackat.. men om en vecka är vi nog där *hoppas*

Agria har jag oxå ringt, frågade vad självrisken var på och hur man bar sig åt... anmälde oxå att kissarna var märkta och sa att vi hade bytt adress.

nån som har nå förslag på nått jobb som man garanterat kan få? vill inte söka på donken, men gör de självklart om jag måste..

ne ska väl ta å renbädda sen väcka älskling som däckat på soffan, så söt så :)





Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag bara taktiksov en sväng ;) Kyssar

2008-11-11 @ 10:34:52
URL: http://magnuswikberg.bloggagratis.se
Postat av: Madde

Hahha nej bara att dt va fest i Hammarn å att ja skulle haka på:D haha men vad kul :D

2008-11-11 @ 11:19:45
Postat av: Tina

visst visst älskling ;) du är så söt så när du sover å annars me såklart ;) kyssar

2008-11-11 @ 12:06:34
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Madde

Hur går det nere i Borlänge då?

2008-11-11 @ 13:17:02
Postat av: Madde

Ja men hur kom ni på att ni skulle ner till Borlänge från första början då? Och vart exakt ligger dt? Hon med nollkoll :Dhaha. . Ok, hoppas dt går bra med jobbsökandet, ja men i början får man nog ta lite dt som finns, så kan man ju leta vidare för bättre jobb sen. Jag har ju sagt upp mig från Kricken, blir dock kvar där året ut, är lite "ledig" nu ett tag, jobbar lite pass då och då. Men jag flyttarj u till Uddevalla 1 januari :D

2008-11-11 @ 15:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0