Äntligen

Ja nu är lägenheten klar :) va dit å kikade idag som vanligt! Asmysigt! längtar tills vi får börja packa upp, inte för jag vill att helgen ska rusa iväg.. Ska ju blir jättekul i helgen!

Ringde donken idag men va ju tvungen att skicka in ansökan på internet trotts att jag jobbat innan.. *suck* hoppas man får nå svar från nå jobb snart.. ska in på BR imorrn om vi hinner för hon va inte där då jag va dit idag.. men va in på Willys och Gallerix med CV och personligt brev.

ringde och grattade Sandra förut me :) kul de ska bli!! tycker så mycket om min Sandra <3

ne ska prova ta mig i säng, älskling nappade inte på de förslaget idag heller så får lägga mig själv :( hoppas han blir riktigt sliten efter helgen så han får tillbaka den normala dygnsrytmen!!



Kommentarer
Postat av: Farmor

Lycka till med flytten och ta det lugnt så ni har ork kvar när ni kommer upp till Rätan...hälsa så mycket...kram

2008-11-13 @ 23:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0