valborg

ja igår va de valborg å min sista dagen på jobbet efter nio dagaras arbete :P rätt kul att jobba ändå fast man hellre ville vara ute å partajja, lugnt å skönt va de ett bra tag till typ 23. fick utbilda i kassan, hon va jätteduktig, superkul att lära ut för ska ju bli handledare jag :) jättekul ända tills du kom in... :( glad att se dig men samtidigt gjorde de så ont, trodde känslorna för dig hade börjat avta men inte. vart varm i hela kroppen, pirrade i magen samtidigt som jag bara mådde illa och gå å gömma mig. ville bara titta på dig.. försökte att inte tänka på att du stog där men tittade på dig ibland. så skönt när du gick men samtidigt ville jag du skulle stå kvar och snegla på mig.. kunde inte sluta tänka på dig på resten av arbetspasset, svårt att hålla tårarna inne.. å när vi hade stängt, allt folk hade gått och jag började städa matsalen kom tårnarna... varför måste jag känna så starkt för dig trotts att jag inte vill ha nå förhållande nu!? varför kan man inte bara stänga av känslorna?

som tur va kom en kompis förbi å knacka på dörren så öppnade och pratade en stund, blev genast på bättre humör och fick annat att tänka på, skulle höra av mig då jag slutat. ja så vid 02 då jag va klar gick jag ut och ringde och sa att jag hade slutat men att jag skulle träffa linn en sväng innan vi skulle ses efter en stund. träffade på linn som va ute och partade med madde bla, linn skulle sova hos mig men hon följde med madde ist :P ja så när jag skulle ringa å berätta att jag träffat linn så dog min mobil så va ju tvungen att springa hem å ladda den innan jag kunde ringa, haha ja de e tur man inte bor så långt från stan ;)

haha ja så när han kom hit satt vi å lyssnade på musik och pratade på som vanligt om allt och ingenting. han frågade om jag hade nå drickbart och de ända jag hade va redbull å vodka. han blandade 50/50 å fan de kunde ju inte jag dricka som första grogg så blandade ut dom han blandat :S blä.. så då vart de att vi satt här å drack och lyssnade på musik och hade allmänt trevligt till 6 imorse :P haha ja de e inte varje dag man jobbat natt som man sätter sig å dricker :P haha å ja full vart jag på de där två groggarna :P somnade ju riktigt gott sen iaf :P

linn kom hit vi 12 idag.. satt här vid datorn å slappade och pratade om gårdagen å natten :) stack iväg å åt tacos runt 15, 16 tror jag de va. fy va hungrig ja va så de va riktigt gott :) pratade massor, så trevligt så :) sen gick vi å handlade, linn lite färdkost och jag massa att dricka, va så törstig :P köpte 1 stor loka och 2 olika juicer :P haha köpte även årets första glass om man bortser från de få mcflurry man ätit. sen satt vi här och slöade ett tag till, vart en lite promenad med Baggis sen då kl va åtta gick jag med Linn till tågstationen och sa hejdå. sen vart de raka vägen hem för fortsatt städning poch röjning :P
Martin flyttade igår så fick alla blommor och massa mat och rat som han inte skulle ha kvar. inte lätt att hitta plats för alla 26 blommor i min 1a men de gick ;) har plockat undan de mesta, gått ner i förrådet me allt. bara lite kvar att ställa in i skåpen i köket, diska, damsuga och damtorka :) ska tvätta imorrn me 10-14 å innan de blir de jocks :D har lite press på mig nu, 10 v kvar till vi far och jag har 9 kg kvar :P tror inte jag kommer fixa de men huvesaken man mår bra medans så, glad att jag lyckas gått ner 9 kg iaf :)

ne nu blir de sängen om jag ska orka upp å träna, har ju även ,lite sömn att ta igen..


kan inte sluta tänka på dig, måste du vara så perfekt!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0