Tapetsera

Nu kar kissarna precis åkt till Martin igen. De kommer ju hit och tapetserar imorrn och onsdag så om de ska slipa och hålla på är de ju inte så bra om dom är här.. sen så tänkte vi att dom får vara där tills Martin flyttar, han bor ju bara där i 1,5 månad till. Låta kissarna få vara ute den sista tiden då nu när de ändå inte blev nå kattungar. tyckte ju dom skulle vara här eftersom de e så nära hem om man jobbar och så, ifall de skulle hända nått. Martin ringde iaf nyss och sa att Bagheera var överlycklig, han hade sprungit in och sen ut och lekte i snön :) Lady va väl lite halvrädd, ropade så fort Martin inte va i närheten..

Fick lite hjälp av Martin att bära ner lite rat i förrådet när han ändå va här så nu vart de lite mer plats. ska röja de sista fem småkartongerna här och bäda ner hyllan men de får bli efter påsk.

Så himla svårt att välja tapeter... men har iaf valt nu och de får duga, dom är ändå ganska diskreta men mordera.. ajja den som vill se får komma och kika :) Efter jobbet ska jag plocka ner gardiner och fixa, ställa allt mitt på golvet. sen far jag till Martin, sover där dom här två nätterna så slipper jag slipdammet och allt.. så de får göra klart utan att jag är här och rör..

På torsdag kommer syrran in till stan och då ska jag åka med dom hem, är ledig fredag-tisdag :) så jag ska stanna i rätan nån dag och sen hos mamma nån dag. Förhoppningsvis kommer kanske pappa & Milla upp över påsk.. hoppas hoppas! va meningen att jag och My skulle åka dit men mitt schema las tidigare än va de brukar så hann inte ta ledigt och boka biljetter.. :( snälla pappa & Milla kom hit!! Ska iaf bli hur mysigt som helst att få vara i rätan några dar :D

ne nu ska jag göra mig iordning för jobbet.. jobbar 11.30-18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0