Sova

riktigt roligt igår, skönt att få umgås med tjejerna, få komma ut och dansa och tänka på annat! Va bara jag och Lottis som gick in på krogen men de gjorde ju inge de, hade ju kul iaf :) Innan de vart krogen gick vi på donken med Marielle och Sara oxå, sen skildes vi vid krogen. Va till donken efter med en stund, han precis in innan de stängde :) sen vart de hem å sova. sov från 4 till 7 :P började jobba 7.45 ju och slutade 15.30 men de gick bra att jobba, gör det alltid!


Aida rinde vid 18 och frågade om jag ville me ut, några från jobbet bor på olerys så de skulle vara förfest där. Tänke hänga på först men när jag började tänka på att jag sovit bara 3 timmar och att jag ska börja 7 imorrn kom jag på att de inte var en sån bra ide :P


snart blir det sängen, ska bli riktigt skönt!

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0