mår illa

skulle ha jobbat 7-16 idag, gick superbra i början och jag tycker de e skönt och kul att öppna, vill helst göra de jämt! vid 9.30 började jag må illa, trodde de skulle gå över om jag åt men fick inte ens i mig en halv portionsyoghurt :( så jag fick gå hem.. sov nån timma och när jag vakna kändes de bättre, men nu mår jag lite illa igen så ska prova äta nått snart och se om de blir bättre.... första gången går går hem från jobbet tidigare än vanligt.. gick hem vid 11.30. vill och behöver verkligen jobba.. va ju hemma så mkt förra månaden :( har inte råd me den här skiten! har ju aldrig vare sjuk så mkt som nu, vafan e de med mig! ajja..

inge bra år de här känns de som.. händer bara massa skit! hoppas på att de ser bättre ut resten av halvan.. men "en olycka kommer sällan ensam" som man säger.. hoppas de vänder snart!  men finns väl en mening med allt..

sitter här i soffan med båda katterna på en varsin sida :P ligger här utsträckta och sover så sött, man ser på Ladys mage hur mkt de rör sig, hur mysigt som helst att känna! längtar tills det är dags och hoppas att jag är hemma och vaken! rädd att de ska hända nått då hon föder, att hon inte får ut alla eller att dom dör lr att hon blir stressad.. vill gärna finnas där för henne då de sker.. vet att de klarat de i alla år men har läst att man gärna ska vara med sina tamkatter då de e dags så de känner sig trygga :) vill för mig egen del oxå vara med och se..åh dom rör sig massor :D

ne nu ska jag prova äta något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0