Jobb

12-? på Dalwhinnie idag.. hoppas de blir lugnt runt 21 idag me så jag får hem å duscha och sen iväg på Martins fest.. är lite halvtrött men ska nog gå :P

blev så less igår, såg attb Bagheera kraffsade i täcket, då har han tydligen kissat där förut :S arg jag vart på honom! han har ju aldrig hållit på så.. men de e säkert nå trötts för han inte är ute.. men har bestämt att jag ska gå ut me dom i koppel varje dag.. iaf han då.. han börjar bli otålig och skriker stackars.

igår va ja tvungen att springa hem på rasten för å se om allt va okej me kissarna men främst Lady då men inga ungar än :P hoppas de inte blir idag/ikväll/inatt då jag är borta :S imorrn på eftermiddagen skulle vara perfekt :)

ne nu ska jag göra mig iordning


ha en bra dag, kväll & natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0