jag är kär :(

fan va jag hatar att jag känner som jag gör!!! varför!? vill inte vara kär, inte nu, inte i han!!!

de gör verkligen jätteont! önskar de gick att bara glömma, inte känna nått! jag vill bara bort och glömma allt! vet inte vad jag ska göra för att de ska kännas bättre heller.. går att glömma och dämpa för stunden... men så fort jag inte anstränger mig för att inte tänka på det finns han där, minnen.. de gör så ont! värsta att han är så himla perfekt!!! men han vill inte, jag vill inte men gör ändå så jävla ont! visste ju inte vad jag kände förrens de va försent!är

bara sitter och gråter :´(  tappar humör för allt, inget känns bra. jävla skitår de här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0