Äta

gick iaf bra att äta, inte så mkt men iaf lite. Varm choklad och hembakt bröd, kan man unna sig när man är sjuk. mär inge illa just nu iaf men de går som i vågor..

Sällskapssjuka katter man har, följer efter vart man än går, tillome på toa, sötisarna :) brukar sitta på köksbordet när jag lagar mat eller diskar, Lady ligger här i soffan med mig nu och Baggis sitter i fönstret och kikar ut på snöflingorna :) när ska de sluta snöa då?

Känns som de trivs ganska bra här.. tror de inte lider av att inte få vara ute heller.. verkar inte så..Bagheera har väl skrikit lite men tro han bara va sällskapssjuk då.. vill ju ta ut dom i koppel men tror att de kommer börja rymma ut i trapphuset då för så va de me Baggis på nybovägen, missade lite bussar till skolan då vill jag lova :S vet inte om jag vill riskera de.. är ju en aning större trapphus här :S men de får ju snart mer sysselsättning med ungarna :D

ne nu ska jag snart ta tag i disken när jag känner mig någolunda bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0