sjukast ever :(

ja fy fan! ännu mer sjuk nu! halsen vart mer sliten av att jobba igår, kunde inte prata tillslut så jag stod på pompan och tog nån enstaka beställning. när vi stängt pratade jag så lite som möjligt, lika idag. nickar hellre än att svara. aldeless tjock i halsen och känns inne i bröstet.

har lega hela dan, lyckats fått i mig lite mat men inte mkt! skulle behöva städa men varje rörelse är en kraftansträngning. men måste iaf ta mig en sväng på affärn snart, köpa hårfärg, halstabletter och tranbärsdryck.

imorrn bitti åker jag till syrran, hoppas jag mår mkt bättre imorrn! typiskt att jag ska bli sjuk när jag ska dit! syrran ska fixa mitt hår :) hon är så snäll och duktig! ska bli så kul att träffa dom! saknar dom massa!

bilder på Casper och Meja från förra torsdagen och gammal bild på Jonna, ser Kim och lilla Mejamagen på ett hörn me :)



ne nu ska jag ivg på affärn en snabbis, lär ju skriva mer sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0