Äntligen

har jag fått datorn och bredbandet :)

trivs jättebra i lghen, saknar lite möbler och kissarna bara, annars är den perfekt! men får hit möblerna på onsdag och sen kommer katterna :) far till systeryster måndag-onsdag ska bli rktigt kul och mysigt! va ett tag sen jag åkte dit och sov där men nu äntligen är jag ledig så jag hinner med att åka dit :)

igår vart de utgång med Sandra, Sara och Angelica :) lr ja Sandra vart hemma stackarn :P jag och Sara höll ihop hela kvällen, hade så himla kul och dansade massa :) vart en aning mkt alkohol så idag gar jag lite halv ångest, men va fan! beror kanske på att jag är sjuk som de vart mkt :P feber å alkohol kanske inte är en bra kombination :P
skulle man upp och jobba 9-15 idag oxå :P vaknade kvart i :P tur man har nära nu, kom fem minuter för sent men de gick ju bra. vart 2 timmars sömn så är lite trött, ska iväg och jobba 22-04 drn oxå :S sen ska jag sova ut!!! om febern och halsen tillåter :P inte alls sugen på att jobba men va ju askul sist jag jobbade krog rusch ;)

har ju lyckats gått och kärat ner mig oxå :( tänkter på honom hela tiden, så perfekt är han! ville ju verkligen inte ha ett förhållande nu men han föll jag för och han va så framåt men vart inge :( verkligen så perfekt! de gör så ont, den här känslan har jag inte känt på flera år, de gör verkligen jätteont! men men de e bara att ta nya tag och se framåt! kanske att de finns en lite chans senare när allt lugnat ner sig, han har det verkligen inte lätt just nu!

ne nu ska jag snart hoppa in i duschen och hoppas på att jag känner mig fräschare och friskare sen :P

jag bjuder på en bild från gårdagen ;)


image2

ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0