Mys

har precis kommit hem från en skogspromenad som vart lite längre än 1 timma :) kommit mer snö nu så de e lite jobbigt att pulsa fram ;) Även fast de går före mig och har trampat upp endel så är det ändå jobbigt men det är nyttigt ;) dels är det jobbigt för min kondition inte är på topp och dels för mina knän, måste kolla ordentligt vart jag sätter fötterna och gå försiktigt. Men jag kämpar på ;) det är ju bra träning för mina knän så länge jag får gå i min takt och inte trampar fel :)

ne plocka iordning lite tvätt kanske, tvättstugan 11-15 idag. sen en sväng på Kupolen och kika julklappar kanske?




Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja du är så duktig sååå älskling! =) Kyssar

2008-12-12 @ 11:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0