morr

ne de gick inge vidare de här med att söka jobb idag. för det första har vi lyckats städa bort min lapp med alla nummer och ställen jag skulle ringa på och för de andra har vi gjort massa annat spontan stök.. fixat lite med bilen, vart ut en timme i skogen med grannen.. men såg på ams hemsida att de kommit ut nå köksjobb idag som jag ska sätta mig å skirva ansökan till ikväll så skriver jag ut å postar imorrn.. ska skriva en ny lista oxå så jag kan sätta mig å ringa massa samtal imorrn..

grannen skulle ev. hit ikväll å visa nån karta över skogarna som finns här ikväll :)

ne idag blir det tidig middag, blodpudding stog de på menyn idag. asgott och väldigt lättsamt :) sen blir de lussebak så vi får mumsa med glögg och pepparkakor ikväll :)

ne nu middag, magen skriker :P

Kommentarer
Postat av: anne

Söka jobb kan vara litet tröstlöst, men det kanske inte är så farligt där ni bor? Har din sambo fått jobb? Jag önskar dig lycka till iaf! :)

2008-12-06 @ 20:02:31
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: STYLE BY B'N

nice blog :) many hugs!

2008-12-06 @ 22:05:09
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0