FF

nu ska vi kika film och mysa. Det blir Vi hade i alla fall tur med vädret osså får vi se om vi kan gå på bio och se tvåan lr hur de blir..

FF= Fika & Film ;)

idag har vi sökt lite mer jobb, går inge bra för mig men Magnus har fått lite napp..

jag längtar tills vi ska hem till jul och så! är ju några veckor kvar.. om vi har jobb, vilket jag hoppas, hoppas jag vi kan vara uppe 1 vecka eller nått men det är ju ingen garanti då man är ny tyvärr men hoppas de isf kan ge efter då vi har en bit att åka.. va inte direkt kul då vi va upp sist, stress från då vi satt oss i bilen på fredagen tills då vi va hemma på söndag kväll.. men vi kunde ju inte göra annat då vi fick flytthjälp på fredag förmiddag och Magnus skulle på arbetsinervju på måndag morgon..
hur det blir i jul vet jag inte alls än.. vet ju inte ens om man har jobb lr inte.. tänk om jag är tvungen att jobba över jul :(

ska iaf hjälpa mamma och röja i berg, huset håller på att falla samman och mamma mår inte alls över de.. jag har länge lovat att ta hand om mina grejer där och skäms över jag inte gjort de än och nu är det verkligen bråttom.. ska faktiskt bli kul att gå igenom alla gamla saker :)

Mamma och My kanske ska följa med tillbaka hit oxå :) de skulle iaf vara jätte kul men beror ju på om My får och ifall mamma inte börjat jobba då än.

ne nu blir de fika & film :)

Kommentarer
Postat av: Älskling

Ja nu blir det mys och film älskling =) Kyssar

2008-12-01 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0