?

 idag har varit en bra dag, vi har hunnit med endel men ändå tagit de lugnt..

Gjorde en observation idag, köpte en stickad tunika som jag kommer få ersättning för plus att jag får betalt för uppdraget ;) det är den enda inkomsten jag ahr för tillfället, inget man kan betala hyran med men är ju lite extra klirr i kassan iaf.

åh blir tokig på dom här små liven ibland :P dom log och sov men tog ut dom på en kvällsrastning och efter de har de varit som galna, busar och skäller. de får gärna busa men avskyr när de skäller. Men de där ska vi få ordning på ;) förstår dom blir lite spralliga, de har ju lite överskottsenergi då de inte gjort så mycket idag. Men imorrnbitti blir de skogen i minst 1 timma med grannen, sen blir de hem å tvätta. vi hade tänkt att åka och simma imorrnbitti men då bjöd grannen med oss ut i skogen så de får bli en annan dag :)

det börjar närma sig jul och vi har börjat prata om när vi ska åka upp, vi har nått ev. datum men får se hur de blir med jobb osv..

igår då vi skulle sova så sa Magnus att vi inte skulle ta upp Lillan i sängen om hon gnällde för vi ska inte vänja henne vid det och det håller jag självklart med om... hon gnällde lite men slutade och precis då jag skulle säga "Se nu vart hon tyst" så såg jag att Magnus låg och höll om henne :P hehe sötskrutten min ;) men hon e bra go å ha i sängen oxå, tar ju ingen plats direkt ;) brukar ligga på min sida eller ovanför mitt huvud på kudden.

brukar ligga och gruva mig på mornarna innan jag kliver upp för att jag ska hinna klä på mig och så innan hundarna kissar inne.. idag hann jag få på mig byxorna och fick öppna en liten glipa i ytterdörren för chippen hann kissa inne..
ajja de lär ju sig att hålla igen mer och mer.. men de har inte fattat att de ska gå ut då de ska göra ifrån sig.. inget gälla vid dörren än.. men men det får man ju självklart räkna med då man har småttingar, de va ju inget jag inte visste direkt ;)

ne nu har de redan hunnit bli för sent.. ska krypa ner nu, Natti

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja men du älskling... ville ju säga godnatt till henne ju =) Kyssar

2008-12-12 @ 10:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0