3 december

fan va tiden går.. nu har vi varit här i en månad.. väldigt exakt för en månad sen stod vi här ute och väntade på att vår hyresvärd skulle komma hit och besikta, då hade vi redan insett att lägenheten vad ostädad och inte urflyttad, vilket jävla kaos, här fick vi stå å vänta till dryg 15, frös och djuren satt i bilen dom här timmarna, därför Bagheera vart så sjuk me då de inte hade tillgång till låda på flera timmar.. visste ju de skulle kunna hålla sig under resan men att de skulle få äta, dricka och gå på lådan direkt när de kom hit.. men ja nu är vi ju här och kar kommit i ordning och Bagheera mår så himla bra nu, speciellt då han får vara ute. Lady har knappt vågat sig ut nått, inte varit ute på flera dar. å Nanna hade vi tänkt vänta med att släppa ut men då vi såg att hon och Bagheera hängde ihop ute så är de dumt att låta henne sitta och gnälla vid dörren. hon älskar verkligen att vara ute :)

idag har jag öppnat de 3 första luckorna på min cholkad kalender, hade glömt bort den :P är som tradition att mamma ger bort kalendrar till alla "barn" ;) Magnus fick en me! inte så länge kvar till jul nu och inte en enda julklapp är inhandlad men vi har lite hum om vem som ska få vad, inte alla men några iaf.. vad Magnus ska få vet jag inte riktigt än men har några funderingar :)

igår fixade Magnus Sims 2 åt mig så jag satt och nördade lite, lätt man fastnar men kan lessna ganska fort oxå. Idag ska han prova få in alla tilläggspel oxå :)

ne nu ska jag ringa lite jobb innan de hinner bli lunch, håll tummarna för mig :)

måste ringa lite andra samtal me.. agria och veterinären bla.. säkert nå mer som jag har glömt..

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ska kliva upp mitt i natten och nalla lite av din chokladkalender älskling ;) Kyssar

2008-12-03 @ 13:10:39
Postat av: Tina

ne de får du inte! Du ska ligga å kramas me mig om nätterna :) kyssar

2008-12-03 @ 13:15:14
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0