Torsdag

Ska snart iväg till Hackås, ska hålla älskling sällskap då han jobbar över lite. sen ska vi iväg å till Kim, Magnus kompis som flyttar till storstan nu vilken dag som helst. Ska passa på å ta me lite grejer oxå :)

ikväll vet ja inte hur de blir, beror ju på när vi kommer hem men de skulle behöva diskas å en lite pomenad hade inte skadat. Duschen å tidig sänggång är väl ett som e säkert iaf :) Äntligen fredag å helg imorrn! blir kräftor, vin å massa mspys imorrn hos Magnus syster Andrea å hennes kille Daniel :) får se hur de går för kräftorna för min del, åt de en gång då ja va liten, va tvungen att sitta i ett annat rum å äta för mådde så illa av att se dom andra äta :S men men de va ju några år sen :P ska iaf göra Västerbottenpaj ikväll lr imorrn som vi ska ta me :)

ne nu må ja fixa lite innan ja åker, bussen går ju 15.20 :P


Älskar min Magnus <3

Kommentarer
Postat av: Magnus

O jag älskar min Tina!

2008-08-15 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0