Torsdag

imorrn är de äntligen fredag, bara 7 timmars arbete kvar sen helg, så jävla gött :)

på lördag ska vi upp tidigt å fara iväg me soffan till syster å få hit lite mer grejer från hackås. sen har vi inte så mkt mer planerat, vi har massa idéer men inge bestämt, lär iaf bli massa pyssel å massa massa mys såklart! <3

Älskling ligger å sover här bredvid mig, han somna redan 21 då vi skulle kika tv men inte så lätt att hålla sig vaken längre då man är uppe 5 på morgonen 5 dar i veckan.

när älskling kom hem va middagen uppdukad sen vart de raka vägen ut på promenad mot lugnvik å Dicken va självklart me :) riktigt kallt, blött å blåsigt ute men skönt att promenera ju, å skönare vart de me ett varmt härligt bad med levande ljus å massage :) va ju inte sista gången de, visst älskling!? sen la vi oss men jag har inte kunnat somna.. blir som sagt tidiga mornar för oss och tidiga kvällar vilket är jätteskönt! så skönt att krypa ner å mysa på kvällarna <3

fick mms från syster på Melvin idag och för nån dag sen fick jag på Caspers nya frisyr haha :P

Melvin

Melvin har blivit så stor, 2 månader snart :)

                                                                           

Caspers nya frisyr haha :P



Världens finaste älskling <3



ne nu ska jag krypa ner å mysa me älskling :)

Natti

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jahopp, där blev man med på kort också då älskling. Jag sov säkert och drömde om dig ;) Kyssar

2008-08-29 @ 15:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0