Torsdag

Slutade 14 idag för Sara sa hon kunde jobba sista timmen åt mig å de passar prefekt för har ju nånting att göra här hemma hela hela tiden. men men...

Dicken blir alltid så ivrig å sprallig då ja kommer hem, hoppar runt, springer i soffan å tuggar på Nanna :P han e så himla söt :P men va tvungen att skälla på honom lite å han lyssna ju tillslut iaf :)

Nanna växer så de knakar, hon ha redan hunnit bli så stor.. på kvällen då vi har lagt oss kan hon komma å ska gosa i tid å otid, jamar å spinner samtidigt, precis som Lady :) så himla sött! iband ser hon ut som en liten skabbkatt då Dicken har vart å tuggat på henne :P pälsen står åt alla håll å är lite ihoptrasslad här och var :) Dicken älskar verkligen Nanna! då vi vart ut me Dicken å vi kommit in igen så letar han rätt på henne direkt å ska busa :)

ne nu ska ja göra nån nytta plus att Älskling ringer snart :)

Älskar verkligen min Magnus hur mkt som helst!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, Dicken älskar Nanna... och jag älskar dig :) ... Tokmycket!! Kyssar o mys från din Magnus

2008-08-21 @ 20:09:51
Postat av: Lill-pluppen

ÄLskar dig! LÄngtar till du kommer hem från jobbet! Kyssar

2008-08-23 @ 16:23:21
Postat av: Tina

Jag längtade hela tiden från de jag gick in tills jag stod i dina armar igen älskling!

2008-08-24 @ 21:51:15
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0