Söndag

ännu en underbar helg som passerat på tok för fort...

älskar verkligen helgerna med Magnus, finns inge mysigare än att umgås med honom!


Älskling tog några kast vid jamtlibryggan på morgonpromenaden me Dicken



Dicken

vart inte dom bästa bilderna nu då min mobil håller på att ge upp, knappen glappar och den tar kort lite som den vill :P har ju lånat ut kameran till mamma som vart i spanien men hon e hemma nu så får snart igen den hoppas jag!
va ju världens mysigaste höstmorgon i morse iaf :)
inte så mkt mer att göra i lghen i hackås nu.. några lådor ska packas å ska en sväng på skroten ska vi men sen e de bara städning kvar. sen blir de till å leta större, eller va säger du älskling!?

nu ska ja krypa ner i sängen me älskling, på tok för sent men så kan de gå..

natti

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, de tycker jag =) ... En etta och 4 husdjur e lite för lite... =) Fast det e ju mysigt när det är trångt :) älskar dig! kyssar

2008-08-31 @ 22:59:25
Postat av: Tina

jo visst är det mysigt :) känns inte så trång me djuren men om vi ska få plats me alla saker så kan de vara bra, skönt å få lite utrymme å ett sovrum skulle inte sitta fel :) Älskar dig Magnus, hur mkt som helst <3

2008-08-31 @ 23:02:40
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Magnus

Mmmm... ett sovrum och ett kontor om jag får be =) Älskar dig Tina! Kom o lägg dig nu =) Kyssar

2008-08-31 @ 23:09:21
Postat av: Tina

ja de skulle vara perfekt! du är mitt allt <3 kyssar

2008-09-01 @ 06:14:46
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0