Onsdag

Ja då va de bara 3 dagar av denna arbetsvecka för min del, blir ju Dalwhinnie 15-21 på lördag oxå.. men men får ju sovmorgon iaf å hinner ju umgås lite me älskling både innan å efter :)

igår fick vi lite bilder som Eve tog nångång under yran :) första bilderna på oss tillsammans va jag kan minnas :) hehe å ja, en aning alkohol hade man ju hunnit få i sig me ;) å om ni undrar va som e i flaskan så e de ju självklart Baileys å mjölk, mumma de! vill oxå tillägga att de söta halsbandet jag har fick jag av älskling i födelsedagspresent <3



   

ne nu ska ja börja me maten, älskling är påväg hem :)

Kommentarer
Postat av: ullis

tja!

Va kul å se en bild på dig å magnus, ni är jättesöta ihop! Man har ju undrat hur han ser ut =)

hoppas allt e bra annars? kram

2008-08-20 @ 17:12:09
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack tack :) ja de e bra me mig, lite mkt att göra nu bara men man ska inte klaga :P kul att du läser min blogg, hade jag ingen aning om faktiskt :) hoppas allt är bra me dig! kram

2008-08-21 @ 14:37:54
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0