Idag

precis hemkommen från en lite promenda me älskling och Dicken, de va ju inte dumt... innan de va vi i Näcksta å firade svärmor som fyller år idag, vart bjudna på mexicansk soppa och violtårta, riktigt smarrigt ;)

vet att jag varit dålig på att skriva men får prova ända på de, lär ju bli bara de blir ordning å så här. Magnus har ju flyttat in hos mig nu, så nu är vi sambos :D hur mysigt som helst, så mysigt att få äta middag tillsammans, mysa å umgås hela kvällarna å få sova med varandra varje natt!

kissen vi hämtat är hur söt som helst, namnet vart Nanna både efter en bumbibjörn osså hunden i peter pan :) hade glömt bort hur busiga kattungar va, hon sover inte mkt å busar konstant :P hon å Dicken har blivit bästa vänner, äter och dricker ur samma skål å busar å har sig, hur sött som helst :) skiljer ju en del i storlek mellan dom så de ser lite kul ut! tänkte prova lägga ut lite bilder nån dag men än så länge är de kvar på kameran.

ne nu blir de duschen sen sova.


<3

Älskar min Magnus mest av allt! kan inte förstå att jag haft sån tur att träffa nån som du! du är allt jag nånsin önskat å ännu mer. allt känns så himla bra, så himla rätt!
 
<3


Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja älskling, hur mysigt som helst att alltid sova med och vakna upp tillsammans med dig! ... Älskar dig tokmycket Tina! Kyssar

2008-08-13 @ 17:58:28
Postat av: Tina

Sötnosen min! snart får du sällskap på jobbet igen ;) Älskar dig <3

2008-08-14 @ 14:52:08
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0