Kampanjer

ja då har man jobbat idag oxå, massa varor och stress innan vi öppnade, 5 praoelever plus att vi börjat med massa kampanjer nu :P grekisk sallad, snack wrap, bönsallad, El Maco chicken junior, Mc Feast junior, hallonpaj och säkert nå mer :P den grekiska salladen såg riktigt god ut å snack wrap e jag sugen på att testa :P va iaf jättesnabb i kassan idag som minst 47 sek i servicetid och man brukar ligga på runt 60 sek :D kände mig iaf duktig, älskar att jobba när de går så bra.

ska ta å göra mig lite sallad nu sen ska jag ut å promenera i de fina väderet innan de e för sent. skippar nog träningen oxå och tar en extra lång promenad :P


Kommentarer
Postat av: maya

Hoppas du haft en bra dag!

2008-04-15 @ 16:50:25
URL: http://metrobloggen.se/mayas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0