Jocks

känner mig så duktig när jag gick iväg nu vid 11 för att träna, så skönt! hoppas de håller i sig bara att man inte blir lat men ska iaf försöka gå iväg varje dag. har kört kondition nu idag och igår, brände 500 kcal på en timma igår och 600 idag, framsteg ;)

systeryster kommer snart in till stan oxå så ska Lottis köpa barnvagn av dom :) sen ska jag vara med dom när dom är inne i stan, kul att träffas lite :)

ikväll hoppas jag på utgång med Annika, hennes tåg går 8 imorrn bitti så hon va osäker men vafan hon kan sova på tåget ;) hoppas på att få gå på stan med henne oxå lite och bara umgås, hon bor ju i London nu :(

ne nu ska jag göra mig iordning :) ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0