rubrik?

vill skriva men vet inte vad... mår inte å himla bra just nu. har redan hunnit bråka med Martin 2 gånger sen jag kom hem vid 22 igår, både när jag kom hem osså nu i dag :S  är så jobbigt att vi bor ihop, blir så lätt bråk och svartsjuka... men men de ordnar sig.. är väl bara att försöka vara med kompisar mer, vill ju de oxå!

va ut med Annika i onsdags, vi tänkte gå på olerys men vi kom inte in så då vart de G3. inte det bästa stället, vi var så danssugna men inte direkt sån musik där. frack inte alls mkt men hade bara sovit 1,5 timmar natten innan och inte ätit bra så inte så konstigt kanske. har iaf massa minnesluckor vilket jag aldrig haft förut :P sjukt att man får höra saker man inte minns.. men ska träffa annika nån dag om hon vill och prata. måste passa på å träffa henne nu, är bara ca 1 månad kvar tills hon sticker till England (tror de e England). hon blir borta i 11 månader :(  hade iaf jättetrevligt av de jag minns, tack Annika för en trevlig kväll! lyckades ju tappa mobilen med, men som tur va hittade nån den, så tacksam att ingen snodde den!
Ska ut ikväll igen men ska äta ordentligt idag och har iaf fått någolunda bra sömn. vart väl ca 5 timmar i natt och de två dygnen innan vart de 4 timmar på 2 dygn :S så igår va jag trött :P ska iaf ut med Linn och Sandra!

har iaf inte hört nå nytt om lägenheten, måste få den annars vet jag inte vad jag gör... har inget emot Martin, bara de att de blir jobbigt när vi inte är tillsammans....

ska börja jobba 12, blir på DW men bara till typ 16 så de ska bli skönt. efter de blir de väl en sväng på stan med Linn, kika på nått snyggt till ikväll :) vi ska tydligen ut och äta oxå sen blire väl till att göra sig iordning och sen ut, vet inte vart de blir men har hört att det är bartömning på basement (stavning?). men får se vad flickorna vill :P

vart ser man hur många som har läst min blogg, har ju inte undersökt så mkt.. ni får gärna skriva vilka ni är :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

jag läser alltid xD

2007-12-28 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0