Duktig!

Idag är Magnus iväg å jobbar helt frivillgt och han är själv dessutom. Jätte dukigt av han tycker jag! Lite tråkigt att vi går om varann idag bara men vi måste ju jobba.. imorgon jobbar jag ju bara 12-16, såå skönt!

Själv ska man snart iväg och jobba 16-00 och har precis fått i mig lite linssoppa. Har suttit och kikat lite jobb idag och skrivit upp lite nummer jag ska ringa till veckan. Kan inte vara kvar på BK, största anledningen är chefen och annat skit beror ju på honom med så ja.. anledningen ÄR chefen. Sen vill jag ju verkligen hålla på med någe annat! Har ju redan stått på Donken i 2,5 år! Jag skiter i om de vill göra mig till arbetsledare på BK, det är inte värt de!

Ne fixa resten nu och rasta vovvarna innan jag går.. måste gå härifrån senast 15.15..

Älskar min Magnus <3

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag tycker du är duktig som kämpar på och jobbar även fast jag vet att du inte tycker det är särskilt roligt där borta! Lite tråkigt att sitta här hemma utan dig men om 2 timmar så är du nog hemma iaf =) Älskar dig Tina

2009-03-28 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0